při řešení nepříznivé sociální situace
Nepříznivou sociální situací se rozumí oslabení nebo ztráta schopností z důvodu:
Nebo z jiných závažných důvodů řešit vzniklou situaci tak, aby toto řešení podporovalo sociální začlenění a ochranu před sociálním vyloučením.
Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Sociální pracovník poskytuje osobě v nepříznivé sociální situaci základní nebo odborné sociální poradenství. Z informací od klienta zjistí jeho potřeby, tyto následně vyhodnotí a komplexně je posoudí. Klient je seznamován s vhodnými metodami sociální práce a možným řešením nepříznivé sociální situace. Sociální pracovník vyhotoví s klientem individuální plán vedoucí k naplnění klientových cílů. Dále sociální pracovník spolupracuje s navazujícími organizacemi, které jsou vhodné při řešení situace klienta. Zajišťuje poradenství k sociálním dávkám, doprovází klienta na jednání s jinými organizacemi, ve spolupráci s dalšími institucemi pomáhá např. vyhledat vhodné ubytování, řešit dluhovou problematiku, podat žádosti do vhodných zařízení poskytující sociální služby.
Kde, kdy a s kým můžeš tyto problémy řešit:
Městský úřad Mikulov, Náměstí 158/1, Mikulov – vchod z Kostelního náměstí
pondělí 8:00-17:00
úterý 8:00-14:00
středa 8:00-18:00
Sociální pracovnice:
Mgr. Bohdana Souchopová – email: souchopova@mikulov.cz; tel.: 519444607
Bc. Jiřina Šprtelová – email: sprtelova@mikulov.cz tel.: 519444532
Jana Franková, DiS. – email: frankova@mikulov.cz tel.: 519444578
Svátek má Marcel
Slunce vychází:7:09
Slunce zapadá:18:11
Obecní úřad Nový Přerov
Nový Přerov 54
691 81 Březí u Mikulova
starosta: Zdeněk Matějka
tel. 519 521 910
e-mail: starosta@novyprerov.cz
Čím déle vlaštovky u nás v říjnu prodlévají, tím déle pěkné a jasné dny potrvají.
Mrazy v říjnu - hezky v lednu.